İade ve Değişim

1- Ürünümü iade etmek veya değiştirmek istiyorum. Şartları nelerdir?

İade edilecek veya değiştirilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 7 iş günü içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

İç giyim ürünlerinin kullanılmadığı taktirde 7 gün içerisinde iade edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade işlemi kabul edilmeyecektir.

Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de iade ile birlikte gönderilmelidir.

İade ve değişim işlemi için ürün faturası veya tarafınıza gönderilen sipariş bilgi formunun arka yüzüne talebinizi yazılı olarak belirtmeniz gerekmektedir. Örneğin, .... ürünlerini iade etmek istiyorum veya .... ürününün .... ürünle değiştirmek istiyorum gibi.

İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile gönderilmelidir. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade işlemlerinde kargo ücreti anlaşmalı kargo ile gönderildiği taktirde COCCOLARSI'ye aittir.

2- Ürünümü Nasıl Değiştirebilirim?

Değişim için talebinizi bize iletişim kanallarımızla bildirmeniz gerekmektedir. Ürün stok durumunu öğrenmeniz ve değişim yapmak istediğiniz ürünü rezerve ettirmeniz gerekmektedir. Rezerve edilen ürün 7 gün sonunda değişim ürünü teslim edilmediğinde satışa tekrar çıkarılacaktır.

3- Hangi Ürünleri Değiştirebilirim?

Değişim aynı fiyatlı ürünler arasında yapılmaktadır. Örneğin aldığınız ürünün bedeni olmadığında size uygun başka bir beden ile değişim yapılabilir. Değişim yapmak istediğiniz ürünün fiyatıyla aynı veya toplamı aynı fiyatta olan ürün veya ürünler ile değişim yapılabilir. Değişimden doğan ücret iadesi yapılmaz veya ekstra ücret talep edilmez. Böyle durumlarda ürün iade olarak alınır.

4- Kampanyalı ürün veya satışlarda İade veya Değişim yapılıyor mu?

Tüm kampanyalarda değişim yapılabilme şartlarını (aynı fiyatlı ürün) sağlayan her bir ürünü ayrı ayrı değiştirilebilirsiniz. İade için ise çoklu satın alım kampanyalarında tüm ürünler iade edilmelidir. Tek bir ürün iade edilmek isteniliyorsa kampanya koşullarından çıkıldığı için tekil ürün alımı yapılmış sayılarak ücreti iadesi hesaplanmaktadır.

5- Ürünümü nasıl iade edebilirim?

Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydı ile;

Hesabım-İade taleplerim alanından iade talebi oluşturup, ürününüzü anlaşmalı kargomuz MNG KARGO ile size belirteceğimiz kod ile iadenizi gönderebilirsiniz.

6- Siparişimi Ne Zaman İptal edebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, whatsapp tan müşteri hizmetlerine yazabilir veya [email protected] e-posta gönderebilirsiniz.

7- Kargo şirketi ile ürünü nasıl İade edeceğim?

MNG Kargo Web Sitesi'nden (https://www.mngkargo.com.tr/) online kurye talep edebilirsiniz.

Size en yakın MNG Kargo şubesine kargonuzu teslim edebilirsiniz.

8- Kargo İade Kodunuz Nedir?

MNG Kargo

Müşteri kodu: 433252440

Müşteri Adı: Ataç Tekstil Vedat Ataç

9- İade Adresi nedir?

Mehmet Nesih Özmen Mah. Çınar Sk. No:30 Kat:1 Güngören/İstanbul

10- Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?

Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız MNG Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz. MNG Kargo Web Sitesi'nden (https://www.mngkargo.com.tr/gonderitakip) gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz. MNG Kargo;Çağrı Merkezini arayarak teslimat numarası ile birlikte geri gönderiminizi sorgulayabilirsiniz.

11- Ürünümü İade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade edeceğiniz ürünleri MNG Kargo ile alıcı ödemeli (ücretsiz) gönderebilirsiniz.

12- Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?

Kalite Güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 3 iş günü içerisinde hesaba yansımaktadır. Kapıda ödeme iadeleri ise kargo bize ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde verilen IBAN hesabınıza yapılmaktadır.

13- Taksitli ödemelerim iadesi nasıl yatırılıyor?

Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi ödeme şeklinize göre taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

14- Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım ?

Ürününüz normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İnceleme Süreci hakkında bilgi almak için sitemizden Garanti Kapsamı Bölümünü kontrol edebilirsiniz.

Sipariş ettiğiniz tüm ürünler, dikkatle kontrol edildikten sonra, özenle paketlenir. Firmamız, iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Neden belirterek, kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünleri teslim tarihinden itibaren faturası ile birlikte 7 iş günü içinde iade edebilirsiniz.

KULLANICI HATALARINDAN MEYDANA GELEN PROBLEMLERDE, İADE VE DEGİŞİM KABUL EDİLMEMEKTEDİR.

Yine de üründe meydana gelen arızanın üretimden kaynaklandığını düşündüğünüz durumlarda, ürünün kalite kontrol birimimiz tarafından incelenmesi için faturası ile birlikte tarafımıza gönderebilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için KVKK sözleşmesini inceleyebilirsiniz.